Wednesday, February 22, 2012

Treningshilsen fra Portugal



Ikke mye å si enn at jeg har løpt hver dag og syklet nesten hver dag. Idag ble det en nydelig langtur med Vetle og en gammel fyr fra Portugal som vi møtte underveis. Det ble 64.1km med snaue 33km/h gjennomsnitt. Herlig vær og god selskap gjorde det til en flott formiddag. Konkurranse fikk jeg også løpt. Både i M21B og M21Superelite. Jeg er langt i fra der jeg var ifjor, men jeg kan løpe og det er det viktigste. Nå er jeg faktisk positiv til gubbeetappe på 10Mila for å sterke et ungt fresh og motivert Raumar-lag.

Vi er en god gjeng her nede i Portugal og de nye løperne har også glidd rett inn i miljøet. Det blir "pers" i år i 10Mila, det er jeg rimelig sikkert på!

Hilsen fra en gladgutt.

Enn så lenge på 6dager har det blitt:
4t47min Orientering
6t51min Sykling
50min løping (WU/CD)

Gleder meg til de siste tre dagene.

5 comments:

Anonymous said...

Åløøøø, Dritbra fotograf daaaaa!

Anonymous said...

Har du tatt min vanlige overskrift Torben? Bare pga overskriften har jeg gitt "tommel opp" herfra.

Veldig bra at du både får trent godt og løpt litt også!

Ses til helga.

Anders

Unknown said...

@ Anonymous 1...Eirik KH er verdens beste fotograf :)


@ Anders...jepp, ble litt inspirert, når jeg ikke kan kopiere treninga di, må det bli overskriftene ;)
ses på Lørdag! god reise nedover!

Fast said...

Very good:)
Du ser sprek ut, og det er viktigere enn alt annet!

HeleneSuzanne said...

Bra Torben. Ingen softis men kjempegøy unansett. :-)