Tuesday, December 13, 2011

Din dumme dumme Hamstrings.

En helt vanlig treningsdag for meg
Ja. Sånn er det. Når man har vært nesten syk- og skadefri gjennom hele sesongen, så kommer nok smellen etter hvert. Jeg fikk smellen tidlig i slutten av August og tok ikke hintet. Jeg løp NM, 25Manna, delvis Blodslitet og Natt-NM. Det burde jeg muligens ikke har gjort. Nå sliter jeg med en skade som jeg ikke vet hva er. Den sitter i Hamstrings, og den blir ikke bedre, og ikke dårligere heller. Den sitter der, og den sitter der konstant. Den sitter der når jeg våkner, den viser at den er der midt om natten og den er der om dagtid. Det eneste jeg har funnet ut som fungerer er spinning. Det er nettopp det jeg har drevet med i det siste. Spinning opp til 3 timer på NIH. Heldigvis finnes det NRK sportslørdag, NRK sportssøndag og en del filmer jeg ikke har sett. Men det er kjedelig. Det er kjedelig å vite at mange andre har benyttet den milde vinteren å fått trent o-teknikk, noen av dem legger jo heller ikke skjul på det og poster nærmest DAGLIG om sine o-økter, DERE ER HELDIGE ;). Men jeg sitter inne, og beina går rundt.
Jeg har prøvd meg på nålebehandling, tøying, osv. og til onsdag skal det tas MR av Hamstrings og ryggen. Kryss fingere at de finner noe! PLEASE, finn noe.

Ellers går dagene rundt med transkribering, planlegging av trening for Heming, noen andre nye prosjekter og planlegging til den store turen.
For jeg skal nemlig reise bort fra vinteren. Sammen med Vibeke setter jeg meg på flyet fra Berlin til Bangkok og skal være bort en måned til Thailand og India fra 29.Januar. Endelig får jeg være HELDIGGRISEN igjen.

Jeg kommer sterkere tilbake.

Sist skrev jeg at Raumar tapte noen løpere, nå har vi fått allerede to nye. Alex lubina, som er treneren min, har bestemt seg for å løpe mer o-løp igjen. Anders Vister er den andre vervingen vi har fått. Disse to passer perfekt inn i Raumar og jeg gleder meg til å løpe 10Mila og Jukola med dem. Siden overgangsvinduet ikke er lukket enda, kan det være at det muligens kommer noen til...vi får se. Følg med på http://www.raumar.net

p.s.: tittelen er inspirert fra Anne Margrethe Hausken Nordberg`s innlegg "din dumme dumme ku". I liked it ;)

No comments: