Tuesday, November 01, 2011

Når man minst forventer det...

... så blir det faktisk bra. Sesongen 2010/2011 ville jeg benytte for å trene bare fordi det er gøy, uten store målsetninger. Hovedoppgaven med orienteringen var å kose meg. Det har jeg gjort. At det skulle bli den "beste" sesongen de siste årene hadde jeg ikke forventet. Individuelt løp jeg nok ikke helt like god som jeg gjorde på stafetter, men det var også slik at det var stafettene som var mest morsomt. I vinter byttet jeg til Raumar. Jeg angrer ikke ett sekund. Jeg fant akkurat det jeg ville i denne klubben og gleder meg til fortsettelsen, selv om noen velger å forlate klubben, er det alltid morsomt at det sikkert vil være noen som tar steget opp eller faktisk velger klubben forran neste sesong som, som jeg gjorde i fjor. Bring it on.

2011 +:

2.plass Spring Cup Natt Stafett
45.plass 10Mila, 11.plass kun 49sek på første etappe
Fullført Nordmarka Rundt med Team Gran Sport
Seier i 24t Stafetten i Tyskland
Seier i 15stafetten
4.plass i Ringerike Maraton Stafett med Team Gran Sport(1.Plass i klassen)
Trener på hovedløpet (erfaringsrik)
Sognsvann Rundt Medsols inkl. ny 3000m pers
5.plass NM Stafett
Sykkelturer med Vibeke, Robert, Magnus, Dag og Anders
Jobb i Heming

2011 -:
Muskelskade i hamstrings og gluteus. Fra August utover ble det værre...nålebehandling nå
Jeg klarte ikke å levere masteren i Oktober
Aus Ablagebox


For 2012 har jeg som mål å levere endelig masteroppgaven og løpe internasjonale konkurranser igjen. Jeg har tenkt å øke løpinga, men øke sakte og sikkert. Styrketreningen skal opprettholdes gjennom hele året for å unngå skade. Vi får se om jeg klarer dette. Nå håper jeg bare at beina blir bra, for jeg har begynt å få lyst på Bislett-økter...får håpe at Anders er like klar.


Trenignsfakta 2010-2011
400t Total
121t Sykkel
113t Løping
78t Orientering = 1408 poster
50t Ski
resten alternativt.

No comments: