Sunday, October 16, 2011

O-boka 2011 - hvordan lykkes som o-løper?!

Ja...jeg har aldri kjøpt meg o-boka før, men siden jeg fikk bildet av meg i boka i år, samtidig som mine samboere også er i boka, da investerte jeg de 390 norske kroner. Det er faktisk ett fantastisk bra bilde av meg ...
Aus Ablagebox

Men, jeg må nok si meg enig i noe en skribent skrev som en kort oppsummering om o-boka 2011.

Sitert av Anonymt:
"Se bare på disse suksesskriteriene:
Helena Jansson vant gull i VM, etter å ha vært skadet i hælen hele våren og trent lite orientering
Marianne Andersen hadde et ok VM, etter å ha vært skadet hele året og ikke trent orientering
Linnea Gustafsson vant gull i VM, etter å ha vært skadet i hofta og trent lite orientering
Minna Kauppi vant gull i VM, etter å hatt lungebetennelse store deler av året og trent lite orientering
Magne Dæhlie løp bra på 10mila, etter å ha vært overbelastet og trent lite orientering
Per Melander Often tok norcescuppoeng, etter å ha hatt en hodeskade og trent lite orientering
Runa Fremstad løp bra på ungdoms-em, etter å ha vært skadet og trent lite orientering
John Are Myhren løp bra på NM, etter å ha hatt en hjertefeil og trent lite orientering
Eskil Kinneberg vant gull på NM, etter å ha hatt en skade i foten og trent lite orientering
Jo Forseth Indgaard vant gull på NM, etter å ha vært syk hele våren og ikke trent orientering
Lars Skjeset vant gull på NM, etter å ha trappet ned satsingen og trent lite orientering
Torgeir Nørbech hadde en bra høstsessong, etter å ha vært mye syk og nesten ikke trent orientering
Anne Margrethe Hausken Norberg fikk sølv under NM, etter å ha vært gavid og trent lite orientering

For å oppsummere:
For å få suksess i o-løypa, skaff deg en skikkelig skade og ikke tren orientering!"
16.10.2011


Ja, hva skal man si? På tide å skaffe meg skade, nei vent, jeg er jo skadet. For to dager siden var jeg hos Tåsen Fysioterapi og fikk satt 8 nåler i beina mine. Og det smalt gitt. Jeg stilte allikevel til start i Blodslitet igår, men burde nok ikke har gjort det, etter 10min løping var beina døde! Helt kjørt. Ingen energi, kramper og alt dette. Så nøkkelen til å kunne stille på Natt NM er nok å hvile meg i form. :) God hvil og skaff dere en skade!

5 comments:

Anonymous said...

Thierry Gueorgiou ble VM-konge, etter å ha vært skadefri og trent MASSE orientering
(Annika Bilstam vant VM-lang, etter å ha blitt sammen med Thierry)

Unknown said...

Så konklusjonen din er at jeg bør satse på et forhold med Thierry, Anonymous?

Anonymous said...

Or train hard, smart, be healthy, prevent injuries and you can win a woc-gold in longdistance : ) just as Annika and Thierry..

Unknown said...

The problem is that it seems that just a few people are seeing irony in my posting...

Anonymous said...

Das trieft nur so - vor Ironie! Aber warum du zum Blodslitet unbedingt starten musstest, kapiere ich ja nicht...
Frauke