Monday, October 10, 2011

Sliten, trøtt, syk.

Sånn har jeg følt meg siden onsdag siste uka.
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ble syk, da jeg var godt kledd når jeg syklet på tirsdag og følte meg skikkelig sprek mandagen, men på onsdagen kjente jeg allerede at jeg var litt sånn rufsete. Jaja, så ble jeg altså endelig syk i 2011. Det var jo på tide da. Sist jeg var syk var i Mai/Juni, men da kunne jeg trene, sykle Nordamarka Rundt og løpe 24t konkurranse i Tyskland. Det er lite for å være meg, da jeg var nesten 24/7 skadet og syk i 2009-2010 sesongen.

Jeg løp da 25manna i helgen, men energien var gått tapt de siste dagene og selv om jeg løp feilfritt ble det litt for stor avstand til teten med 3min bak. Raumar hadde det sosialt klart beste laget på papiret, og vi klarte å stemple alle poster og mållinjer, og løp inn til en fin 45.plass, ny klubbrekord.
Aus


Ellers hadde jeg tenkt å løpe Blodslitet til helgen, men å bli frisk er da mer viktig enn å slite meg ihjel. Jeg kommer ikke til å stille, og satser nå alt mot sesongens nest siste mål, NM Natt. Etter det er det bare en ting som gjelder: skrive ferdig masteroppgaven! Høsten har kommet til Norge og det gjelder å ta på seg nok klær når dere tar en tur ut i skogen, dere må ikke bli syk nå!


P.S: Å starte som Nr.296 i 25manna på en smal vei, var ikke helt det jeg likte svært godt. Ble mange albuer og når jeg var halvveis løpt på veien ut av starten, så jeg at de første var allerede i skogen ... godt å kunne starte som Nr. 45 neste år!

No comments: