Wednesday, April 06, 2011

Oslo City Cup i gang.

Som hvert år de siste årene har jeg tenkt å delta i Oslo City Cup. Ifjor kunne jeg bare delta i to av de fem løpene. I år har jeg planer om å løpe alle løpene.
Igår var altså første løpet i Oslo City Cup på Bygdøy i "Kongeskogen". Jeg løp et grei løp med en bom på 20sek og en på 10sek. Ganske greit gjennomført, men jeg ble ikke noe konge denne gangen. Mattias K. vant et sekund foran Vetle, som var et sekund foran Mikkel. ResultaterStrekktider. Jeg benytter meg av Oslo City Cup for å få krydd inn i beina. Jeg føler at maksfarten er ikke der enda og håper å kunne få litt mer hastighet i kroppen gjennom Oslo City Cup.
Von Torben Wendler


Idag tidlig var vi tilbake på Bygdøy. Eivind T. hadde invitert til tidlig o-teknisk morgen økt. Det var en fin økt og gøy, men kroppen var rimelig sliten etter en natt med relativ kort søvn, da jeg stå opp kl.6.49. Det smelter i Oslo, og på Bygdøy gikk det fint å løpe Orientering, så la oss krysse fingerne for at det blir bart her snart!.

No comments: