Wednesday, January 20, 2010

199 dager fram til WOC i Trondheim

Fra idag er det 199 dager fram til WOC 2010 i Trondheim. 08.08.2010 bråker det løs i Trondheim med Sprint Kvalifikasjonen. Idag bestilte jeg overnatting til foreldrene mine. Nå er det bare å trene, at dem kan få se meg løpende i Trondheims skoger.
Treningen har kommet skikkelig i gang og jeg kan endelig ser meg fornøyd. Hjemmeeksamen er levert på Fronter, slik at jeg nå kan konsentrere meg litt mer om treningen framover. Muligens også komme skikkelig i gang med o-tekniske økter.
Forrige lørdag løp jeg en o-teknisk økt, arrangert av Carl Waaler Kaas og BSK. Sprint-o intervaller i Oslo. Det var fortsatt en god del snø i terrenget, så at jeg gleder meg skikkelig til at det endelig blir Februar. Der skal turen går til Portugal sammen med Halden. Blir bra det!
--------------------------------------------------------
Von Heute an sind es noch 199 Tage bis zur WM in Trondheim. Am 08.08.2010 beginnt die WM mit der Sprint-Qualifikation in Trondheim. Heute habe ich die Unterkunft für meine Eltern bestellt, so dass es ab jetzt keinen Weg zurück gibt. Damit sie mich auch ordentlich anfeuern können, ist es an der Zeit richtig los zu legen mit dem Training. Glücklicherweise bin ich langsam auf dem richtigen Weg nach meiner Verletzung und meine Hausarbeit ist auch abgegeben. Die nächsten Wochen kann ich mich also auf das Grundlagentraining freuen, bevor es dann endlich in Portugal im Februar wieder zur Sache gehen kann. Letztes Wochenende lief ich meine erste o-technische Einheit seit meiner Verletzung und ich kann positiv nach Vorne schauen.

No comments: