Friday, November 13, 2009

Alternativtrening er kjedelig...


Ikke akkurat den "spinningen" jeg driver med om dagen ;)

Jeg vil kunne løpe. Det er ikke noe snø i Oslo, det er nydelig høstvær. Man kunne legge ut til en rolig 2t langtur. Men nei da, siden Mandag har jeg syklet på spinningssykkel innendørs på NIH. I tillegg har det blitt styrketrening. Ankelen blir bedre og bedre, men det tar tid. Legen på Legevakta nede i Sentrum sa at jeg kanskje kunne løpe igjen denne uka, men det er nok ganske så urealistisk. På Mandag har jeg time på Olympiatoppen, så jeg håper å kunne komme i gang neste uke. Jeg kunne selvfølgelig sykle ute, men 1. kan jeg ikke belaste foten alt for mye, og 2. er det litt kaldt ute. Den absolutt verste økta har vært 90min spinning, da jeg ikke kunne tråkke til skikkelig. Tror neste gang tar jeg med dataen og ser på film i spinningssalen. Planen var også å begynne å svømme, men det er jo jammen hele tiden opptatt av førsteårsstudenter og bedrifter der nede. Så forberedelsene til Norseman må vente litt...
Men men, jeg skal ikke klage. Jeg har endelig litt tid til å virkelig lese artikkelsamlingen til masterstudiet "gjennom forskjellige vitenskapelige" briller og har søkt jobb forskjellige steder. SÅ alt for kjedelig blir det ikke.
Til helgen er det gubbefest i Halden. Jeg gleder meg allerede til den fine lange turen opp til Hula. Første gangen denne uka at jeg kanskje kommer meg gående ut i naturen i mer enn 90min?...
Kanskje jeg burde invitere den "dumme dumme kuen 2" til gåtur rundt Sognsvann!

Serietipps:
How i met your mother
Heroes
Californication
The Big Bang Theory

Lenge siden jeg kunne løpe så lett og fint ;)

2 comments:

Max said...

Det blir bra igjen!Jeg önsker deres morro i morgen... Pass pa, Matti. :D

PH said...

hehe.. ser det for meg, "haldenskyrne" på tur rundt sognsvann ;)

God bedring Torben!!