Wednesday, May 06, 2009

OCC 4

Alpen Adria Cup
Sammendrag av det som stå på tysk:
- fikk en skikkelig kjørt og stiv høyre leggmuskulatur allerede på første post på stafetten
- kom meg gjennom løypa og kom inn som nr.3 på 1.etappe
- vi ble nr. 3 med DJK Adler 07 Bottrop (Torben, Alex, Roman) bak Steiermark 1(Schachner, Schgaguler, Müller) og NWK NOS 1 (Hodel, Niethamer, Schneider)
- fikk massasje og brukte mye magnesium og kompressionssokker
- Mellomdistansen, alt for dårlig løping i den vansklige delen av løypa (ble nr.11)
- Langdistansen, 18km, 762hm, 158avg, 169max --> 1min på 3.posten, 4min på 4.posten og noe små tidstap her og der, var glad jeg kunne løpe pga. leggen
Kart finnes her: Mellomdistanse; Langdistanse; Stafett kommer snart

OCC 4
Etter å har hatt en fin dag i Frankfurt på Mandag, med en liten jogg sammen med Lars ut til et sted hvor man kunne se over Skyline av Frankfurt, var det på tide for OCC 4 igår kveld. Var litt usikker om leggen tåler denne belastningen. Startet greit, men manglet litt fart til 2.posten. Tapte litt tid til 9.posten, hvor jeg løp litt mer rundt enn rett på opp den lille bakken. 10-11 hadde jeg bra kontroll, men var nok dårligere veivalg enn å gå sør-vest over gresset og rett på stien og opp til posten. Tapte vel drøyt 10.sek tror jeg. Ellers gikk det bra. Fornøyd med løpet. Sigve vant med 8sek. foran Eirik som var 1.sek foran meg. Nå kan det bli ganske så spennende neste uke når det er jaktstart. Om jeg ikke har regnet feil så starter Eirik Rustad 36sek foran og Sigve Vågnses 11sek bak meg. Gleder meg. Har en rolig uke denne uka, hvor jeg må jobbe litt med skoleting og skal jobbe både Fredag og Lørdag.
Resultater
Strekktider
Von Karten mit GPS

No comments: