Wednesday, April 22, 2009

OCC & 10Mila

OCC 1
- stabil løping
- dårlig veivalg til tredje post
- ellers greit
- dårlig fotokopi...dags skyld ;)
- Resultater
Von Ablagebox


10Mila
- bra fart, for bra
- ukonsentrert 3 ganger i feil gaffel
- dårlig o-teknisk
- 42 til slutt, takk for en bra laginnsats av resten av gjengen.
- Splittimes
- Resultater
- gratulerer Cool Chicks og Kristiansands OK
Von Ablagebox


OCC 2
- bra fart
- feil veivalg til 10.post
- ellers bra
- Mattias alt for bra!
- Resultater
- Splitbrowser
- Kondis.no har lagt ut et mye bedre bild enn meg, så bruk gjerne det for å se på løypa :)
Von Ablagebox


Ellers vil jeg bare vise at Gjermund "jerry" Glesnes er en av "mine utøvere" og gjorde en kjempe innsats etter 10Mila. Han fikk ikke tak i sitt eget kart, og tegnet derfor hvordan han hadde løpt. Imponerende!
Gjermund "Jerry" Glesnes 10Mila løp:
Klikk MEG, jeg er en link!

Og siste nyhet: Wiebke har blitt Mamma, dermed har Torben blitt onkel til Matti Sebastian. Velkommen i familien :)

No comments: