Saturday, September 15, 2012

Det er i motbakke det går oppover...

...og det er derfor du bør melde deg på til Oslos Bratteste. http//pamelding.oslosbratteste.no


Men det jeg egentlig ville frem til er at jeg har begynt å trene igjen. Her kommer min foto love story:
Jeg var i Slovakia med Vibeke på diverse fjelltopper

Så var vi så høyt oppe at en trodde vi er i Tibet.

Så klarte jeg å tråkke over siste dagen med samme foten som på Jukola og trodde at sesongen er komplett ødelagt. Men det var litt mindre ille enn forrige gang. Så jeg er i gang igjen med alternativtrening. Anders inviterte til rulleskiøkt igår. "Bambi på isen" ... nough said.


Så i morgen skal jeg løpe NM stafett. Dette gleder jeg meg til. Jeg løper på Raumars 4de lag sammen med Trygve og Sondre, og vi skal løpe fort og sikkert. Sikkert klarer vi sikkert, men sikkert ikke fort. Deretter tar jeg snart en tur til Tsjekkia sammen med over 30 utøvere til en Junior-VM pre-camp i forhold til JVM 2013 i Tsjekkia. Tror nok at jeg kommer meg i god form til Smålandskavlen. 

1 comment:

Anonymous said...

Atmosphere Jordan 1985 sandals had a special name and we were called as "AJKO".
Those were the Nike jordans shoes that begun it all.

No, the tee shape to get the same unused "T" shape.
As a result, my family and i can have decent energy to head out on
climbing slopes. http://familyfeed.us/groups/bundled-with-your-lure-motivation-by-having-ugg/

My website buty nike air max 90