Tuesday, April 12, 2011

Oslo City Cup #2

Von Karten mit GPS


Tue Lassen hadde laget en kjempe fin sprint løype. Litt over 13min løping, utfordrende veivalg, raske beslutninger, løpsstrekk, vanskelig å være på forskudd hele tiden. Rett og slett slik sprint orientering skal være. Jeg følte at jeg hadde en god dag og mye krudd i beina. Jeg løp et bra løp, bortsett fra 8.posten hvor jeg heller burde har løpt over den lille ryggen istedenfor løpe ned trappen. Mange gikk på samme smellen og den kostet meg dyrt. Ellers løp jeg ganske bra. Jeg løp løypa en gang til og testet de forskjellige veivalgene etterpå. Jeg kunne nok har spart noen sekunder her og der, men er fornøyd med mitt første løp. Det var nok en strålende økt, og jeg er positiv overrasket over at jeg kunne holde høyt tempo og løpe inn til en fin 2.plass bak Vetle.

Nå er det rett til sengs, i morgen tidlig venter Wangs morgenøkt til Eivind. Gleder meg.
Resultater
Strekktider
se også: Raumar.net; Ullensaker O-lag; www.opn.no

No comments: