Wednesday, October 14, 2009

Blodslitet 2009 - are you ready for some pain? (norsk/tysk)

Blodslitet...blod og slitet. Egentlig ingenting for meg. For det første kan jeg ikke se blod, og for det andre: Hva er poenget med å slite seg helt ut?
De siste gangene jeg har "deltatt" i Blodslitet, endte det som oftest ikke akkurat med en plassering, men heller med en DNF eller DSQ. Ifjor kom jeg riktignok på 2.plass i Blodslitet, men i H-Åpen kategorien bak Magne Løtenekspress.
Jeg så nettopp på filmen "Yes Man" ...og lurte på: klarer jeg å fullføre Blodslitet i år? Jeg har hatt en ganske bra fysisk form i det siste, men tråkket dessverre over på 25manna forrige helg. Så forberedelsene er både bra og mindre bra. Jeg vet ikke hva det er med meg og Blodslitet, men jeg har utrolig mye lyst å vise at jeg faktisk kan løpe ca. 30km i 2 grader med sol...
For å gjøre det hele litt spennende, tenkte jeg å sette i gang en poll, fram til Lørdag kl. 11.15, hvor folk kan stemme på: om jeg komme til å fullføre, eller ikke..Have Fun!

Blodslitet de siste årene:
2005 --> DSQ Wendler, Torben Halden SK
2006 --> DNF Wendler, Torben Halden SK
2007 --> DSQ Wendler, Torben Halden SK
2008 --> WEHEYS 2. Wendler, Torben Halden SK (H-Åpen)
Alt om Blodslitet finnes her: Blodslitet

Poll:



Tysk:
Die letzten Jahre hab ich mir immer wieder die Zähne ausgebissen und versucht das berühmte Blodslitet-Rennen in der Nähe von Fredrikstad durchzuziehen. Bis jetzt gelang es mir aber nur die Offen-Kategorie im letzten Jahr durchzulaufen. Die Jahre davor sehen eher schlecht aus, wie man an der Statistik oben sehen kann. Dieses Jahr habe ich wie in jedem Jahr Pläne das Rennen durchzuziehen. Ich bin zwar letztes Wochenende bei der 25manna umgeknickt, aber die Form ist eigentlich da. Schauen wir mal. Auf jeden Fall könnt ihr alle brav stimmen, was ihr denkt: Werde ich es schaffen? oder nicht?
Alles über das Blodslitet findet ihr hier: Blodslitet

4 comments:

Unknown said...

get some torben.

ma+pa said...

starkes rennen , torben. dein erstes durchgestandenes "blutschwitzen".
schöner saisonabschluß

Anonymous said...

I want not acquiesce in on it. I assume polite post. Particularly the title-deed attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.